Idontmuhattap Anneler aranızda bu yöntemi deneyen var mı, öneriyor musunuz? Tadımlarda eline vericem tamam ama tadım bitince ne olacak yemeğini önüne koyup kendisinin mi yemesini bekleyeceğim?
Afrababy Idontmuhattap 6. Ayda tadım yaptım önüne verdim kendisi aldı başta yiyemedi attı oynadı ama suan 8 aylık olacak neredeyse kahvaltı ve akşam yemeği veriyorum önüne koyuyorum tabağında kendisi yiyor. Kendisi alışınca herşey tıkırında oluyor
BuzluKahve Idontmuhattap hiç kaşık kullanmadım, tek lokma yedirmedim. 6. Ayı tamamladıktan sonra ayına uygun herşeyi önüne koydum kendi yedi. Şu an 22 aylık, kaşık ve çatal kullanarak kendi yemeğini yiyor.
BuzluKahve Idontmuhattap bu yöntemde önemli olan bebeğim tamamen kendi beslenmesi ve porsiyonunu da kendinin ayarlaması. Yani ben biraz yedireyim biraz o yesin deyince kafa karışıklığı yaratıyor. Önüne de yedikçe yenisini koydum hep. Kocaman porsiyonlar koymadım. Kimi zaman doyacak kadar kimi zaman tadımlık yedi. Hiç ısrar etmeden kendi haline bıraktım hep ve hiç pişman olmadım. Şimdiden kolay gelsin