Bebis1_ Canım aşırı derecede etli çiğköfte istiyor amma velakin bebek emziriyorum bir zararı olur mu bilemiyorum
Tweetyy Bebis1_ yani önerilmiyor ama çok canın istiyorsa az ye. Ben dayanamayıp 1 2 tane yemiştim bişey olmadı ama yanlış yönlendirmek istemem
BuzluKahve Bebis1_ etli çiğ köfte asla önerilmiyor. Azı çoğu yok. Toksoplazmadan dolayı özellikle önerilmiyor. Ha bir parça ha on parça yemişsiniz, riskli. Az yeyinye bir şey olmaz diye bir şey yok.
Pol34 Bebis1_ bir köfte yerim çok canım çektiyse. Bir şey olmaz diyemem ben karpuz yemek gibi bir hata yapmıştım sabaha kadar gazdan ağlamıştı.