Ozge__ Annişler bebekleriniz için ortam nemlendirici bir cihaz kullanıyor musunuz? Bebeğimin burnu çok tıkanıyor ve ağzı açık uyuyor iyi bir nemlendirici cihaz arıyorum. Tavsiye edebileceğiniz var mı acaba?
Ozge__ @incismom Evet ya hırıltı şeklinde bide bebeğim küçük doğdu burun aspiratörü kullanımınıda zor oluyor ve yeterli olmuyor. Ozaman kiwi de yeterli olmaz benimde oda büyük. Teşekkür ederim tavsiye için🥰
incismom Ozge__ bak kiralamini diye bir yer var ordan aylık kiralıyorsun çok güzel pahalı bi markanın nemlendiricisi var orda aylık 200dü galiba
Ozge__ @"incismomTeşekkür ederim orayada bakarım ama satın almak daha mantıklı gibi hep ihtiyaç olabilecek bişey