Smmmclh Kızlar herkese selam bebeğim 4 aylık odasına almayı düşünüyorum sizce erken mi ? Bebek kamerası var odasında gece ağlasa duyarım ama ayırmak için erken mi erken ayıran oldu mu acaba ?
Ysgl26 Smmmclh canım erken daha.. sana en ihtiyacı olan zamanlar. Yanında olmaya kokunu duymaya seni her an görmeye ihtiyacı var.. bence 1 yaş hatta 2 yaşa kadar anne yanında olmalı bebek
Mucizem0652 Altı ayına girdi gün ayırdım odasını hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür iyi ki erken ayırmışım gaz problemi olmasa bende 4. Ayda ayırmayı düşünmüştüm ama tam anlamıyla gaz problemi bitmeden ayırmadım