Deletedmom_11 Oğlum 8 aylık 👶🏻 2 gündür yediği şeyleri minik minik kusuyor. Öyle ağız dolusu değilde azar azar kustu bi kaç defa. Normalmi bu dönemde böyle şeyler. Özellkle tatlı bişey yediğinde oldu sanırım 🤦🏻♀️
Busranur_65 Deletedmom_11 dün bende kahvaltı verdim ağız dolusu kustu gün boyu kontrol ettim hareketleri ateşi falan hersey normaldi tekrarlamadı demekki yedigi midesine dokundu
BuseBlt Deletedmom_11 benim bebeğim de 8 ay 7 günlük 3-4 gündür ek gıdayı verince sürekli öğürüyor bı kaç kere de ağız dolusu kustu bende anlamadım 🤷 normalde reflüsü var ama çok uzun zamandır hiç kusmuyordu. Mamasını verince problem yok ama ek gıda da ya öğürüyor yada kusuyor
Deletedmom_11 MelisaGoktugMommy yook hiç kusmadı doğduğndan beri. İyi yediği dönemlerdede çıkarmadı hiç. Böyle olunca bilemedm acaba midesnimi üşüttü ki. Soğuk bişyde yedirmedm ama 🤷🏻♀️🙃
Deletedmom_11 Busranur_65 oladablir.. ama bizmki 2 gündr her yediğni azar azar çıkaryo. Bilemedm şmdi 🤷🏻♀️🥲