BartuveArtun Merhaba anneler 2,5 yaşında oğlum var adı bartu bir oğlum daha olacak isim önerir misinz
Nltka Ay benim oğlanın adında bartu 2 buçuk yaşında hamileyim cinsiyeti öğrenemedim daha ama erkekse barış düşünüyorum bende bartu barış çok hoş geliyor kulağa birde barlas ıda beğeniyorum .
Ardenege38 BartuveArtun Oglumun ismi Arden ege, Asrın isminede bayılıyorum yektada çok güzel çağan ismide..