Ysgl26 26 sında 2. Ay aşılarımız var. Verem karma aşı falan. Aynı anda da rotavirüs aşısını yaptırabilir miyim acaba bilgisi olan var mı? Sağlık ocağındakş hemşire yaparız dedi doktor hepsi aynı aynı ağır gelir dedi bilemedim
eylul19 Ysgl26 2 ay asısı 15-20 gun gectıkten sonra yaptırabılırsınız. Bız öyle yaptırdık cunku 3.cu ayda da menenjıt asısını yaptırmıstık
kenankaan Ysgl26 ben bölerek yaptırdım, verem bile tek başına agır geliyor, bi hafta birini diğer hafta diğerlerini yaptırdım. Canlı aşıyı ayırıyorum hep
kenankaan Ysgl26 genelde hemşireler tek seferde vurmak istiyor hepsini, ısrarcı olursanız ayırabilirsiniz. Ben aşıları hep ayırıyorum. Agır geliyor bünyesi kaldırmıyor diyin.
SunnyG Doktor ikinci ayda yaparız demişti. Sağlık ocağına gittim. Oradaki hemşirem de 2. Ayda çok aşı olduğu için ben 3. Ay yapıyorum dedi. Ben sağlık ocağının takvimine uyacağım.
05072022 Defnelinamm12 rota virüs aşısı 3. Ay ve altıncı aya girmeden yani 5. Ayda yapıyor iki doz. 2. ay aşısı için erken