Mihrimahim16 şakaaa 😀😀😀 ne zman cıkar pekı bu bn birde calısıyorum bir kac gundur cok huysuz gecelerı sabaha kadar uyanmadan uyurdu şimdi gece cok uyanıyo aglıyo mama yemek ıstemıyor kendını gerıye dogru atıyo bazen durduk yere bagırarak aglıyo gecen carsamba doktordaydık dıslerını elledi henuz görünürde birşey yok dedı