aleynaD01 40 günlüğüz klimalı ortamda uzun kollu altına patikli alt giydiriyorum dışarı çıktığımızda yarım kol giydirsem olur mu acaba
Rav-Ebu aleynaD01 doğduğundan beri yarım kollu zıbın giydiriyorum 33 günlük sadece geceleri ince battaniyeye sarıyorum yoksa uzun kol pijama falan giydirmiyrium çok sıcak
NeseA Yanı dışarı akşam üstü çıkın gerçekten yakıcı bi sıcak var. Bebeğiniz rahatsız olur öğlen sıcağında. Akşam serin olur kısa kollu zıbın giydirin benim 2 aylık ben öyle yapıyorum canım
Eylul05 aleynaD01 yani akşam çıkacam yazmışsın görmedim kısakol pantolon çorap giydir… Yine sıcaklarsa o zaman çıkarırsın üstünü
Ysgl26 Ben sadece kolsuz zıbın giydiriyorum o kadar sıcak ki çok defa isilik oldu böyleyken bile..uyurken bile üstünü örtmüyorum. Gece az serinliyo hava geceleri de tek kat incecik müslinle sadece bacaklarını örtüyorum
KaranAtabey Bebek üşüyünce hasta olmaz terlerse hasta olur bunu düşünerek çok kalın giydirmeyin derim. Bide nasıl alıştırırsanız öyle gider.