Kızım 3 ay 6 günlük. Doktora asiyi sorduğumda vakti geçmiş dedi 12. Haftaya kadar yapılır dedi. Doğru mu daha geç yaptırılır mi ben çok yaptırmak istiyordum. Hatta baska çocuk doktoru gecen yapılan asi üzerinden 1 ay geçsin dediği için bekledik. Çok üzülürüm eğer etkili olmazsa bu asi çok yaptırmak istiyorum nasıl olacak fikir verin çok uzgunum