Kızlar Merhaba 🌿
20 gün önce de benzeri post açmıştım benim sorunum sosyal medya. Dahası Instagram.. Ve telefon bağımlılığı.. Yaklaşık 1 aydır silmeyi düşünüyorum ama bir türlü Elim gitmiyor.. Sosyal medya kullanmayanlar yazabilir mi nasıl kapattınız , sosyal medyasiz nasıl zaman geçiriyorsunuz bağımlılıktan kurtulabildiniz mi. Benim elimden düşmüyor maalesef telefon. Ve artık olumsuz etkiliyor hayatımı.. ⚡