Dünde aynısı olmuştu dün sabaha karşı 4 gibi kakalı bezini değiştirmiştim ve öğleden sonra 2ye kadar ıkınıp durdu ve sonunda yaptı, bugünde aynı şekilde sorunumuz devam ediyor ama hâlâ yapamadı uykusunda uyanıyor kıvranıyor ıkınıyor ne yapacağım bilmiyorum neden olmuş olabilir ? Ve bendede aynı durum var acaba benim yüzümden anne sütündenmi aynı sorun geçti kızıma yardımcı olur musunuz içim gidiyor evladımı böyle görünce, anne sütü alıyor çok doymayınca 1 2 kere filan mama yiyor ama iki gündürde sütümü sağıp kaldırıyorum doymadığında biberonla veriyorum.