Geçen gün açtığım başlıkta yazmıştınız. Sonra ben birkaç okuma yaptım, emzirirken sütü çoğaltan en büyük birinci etken talepmiş. Çok sık emzirin diyor. Yani süt olmasa bile o çekim gücüne maruz kalsın diyor.
Ayrıca Ten tene duşa girin demişler.
Bir de anneler genelde mesela sağ göğüs emzirip sol göğüsü sağmış, bir sonraki emzirmede tam tersini yapmışlar.
Su takip uygulaması indirim takip edin suyunuzu. Günlük 5 lt bulsun derim, farkı görürsünüz. Bir de her öğün zeytinyağlı salata yiyin. Kahvaltıda bile. Bakalım ne olacak.