Lunaluu Daha önce hiç villa tatili yapmadık. Kalkanda çok güzel villalar var otele gittiğimiz için birde villa kiralayalım dedik. Gidenlerin yorumlarını merak ettim, nasıl geçti keyifli oluyor mu? Birde hangi siteden kiraladınız?