Glsmnn Uyutmaya çalışmaktan bıktım artık sürekli direniyo uyusa 30 dk yatıyo çok yoruldum 10 aydır .. sanki bütün gün sallıyormuşum uyutuyormuşum gibi hiç bi değişiklik yok yoruldumm .. napıcam nasıl alışacak uyumaya :(
Ysgl26 Glsmnn sallanmaya alışmış ve sürekli onu istiyo. Kundak yapmayı deniyor musun öyle rahat uyuyorlar
Glsmnn Ysgl26 yeni doğmuştu kundak yaptık çıpğlık çığlık ağladı şimdi asla olmaz 10 aylık küçük değil . Sallasam da uyumuyor işte sıkıntı o
Minisinannesiii Glsmnn artık sallaya sallaya kol bacak kalmadı bende iyce yorulmasını bekliyorum kendi uykuya mızıldasın öyle uyutuyorum uyuyunca da başında bekliyorum kıpırdadıkça salla da salla ne is yapabiliyorm ne yemek