Eliiif1 benim kulağımı 5 yaşında delmisler. Kreşe yollamışlar. Kulağıma da herkese takılan top kupelerden takmışlar. Kreşte üzerimi çıkarırken bir tane çocuk kazagimdan hızlıca çekip çıkardi küpe de kazağa takılmış. Kulağım caaart diye yırtıldı. Çocukluğuma dair en büyük travmam olduğu için üzgünüm ama bende çocuğun kararına bırakılmasını düşünen annelerdenim. Zaten acılı bir işlem değil büyüyünce kendi deldirmedi daha doğru bence.