Merhaba kizlar ,😊
Bebisleriniz ilk disini kaçıncı ayında çıkardı. Benim bebeğim 4 aylık ve alttan iki dişi görünüyor çok erken değilmi dun gece sabaha kadar ağladı kucakta gezdik az önce acaba olabilir mi diye bakayım dedim iki diş görünüyor yapmam gereken birşey var mı tevrubeli anneler yardımcı olabilir misiniz😊