Berna7 benim kizdada var canım bende geçen aya kadar 1 sene boyunca içimde kurt kemirip durdu her ay kontrde doktora sormama rağmen sakın internetten bakma böyle şeylere doktor bana öyle dedi depresyona girersin dedi sürekli alnının ortasındaki şişliğe ellyip duruyordum