dilekyldz merhaba kızlar. 2 aylık bebeğimde konak var, 2 kez zeytinyağı ile bekletip duş aldırdım ama kabuklar baya kalın olduğu için çıkarmadı kafasından. ne yapmalı ne etmeli 🧸
Ysgl26 dilekyldz zeytinyağının içine karbonat da koy canım biz öyle kurtulduk konaktan. İkisini karıştır kullanmadığın diş fırçası gibi bişyle konak olan yerlere hafifçe masaj yaparak yedir yavaşca cildini çizmeden.. 15-20 dakika kalsın sonra banyo.. bir de her banyoda şampuan kullanmayın o da etkiliyor konak oluşumunu..
Ececan2006 dilekyldz ya bizdede var bizde 2 ayligiz ne yaptiysam kurtulamadim, doktorlar zeytinyagiyla bekletin diyorlar sonra yikayin kac kere yaptim yok yok yok! Mustela konak onleyici kullaniyorum sampuan hic biseyin ise yaradigi yok, dertliyim bu konuda 😃
Kubrayrl dilekyldz bebek yağı sürün bekletin yarım saat daha sonra tarağı ile geriye ve öne doğru tarayın parmak uçlarınızla iyice yedirin yağları hafif hafif . Mustelanın Konak için şampuanı var onu kullanabilirsin . Zeytinyağı doktorumuz bize önermemişti bebek cildine göre asidik kalıyor dedi.
Senna20 Zeytinyağı kullanın ama kullanmadan önce ocakta asidini aldırmak için ısıtın.soguyunca kafasına sürün biraz bekleyin mutlaka taramalisiniz tahriş etmeden yoksa zor dökülür
Seda36 2 gün bebek yağını sürün masaj yapın yaptıktan sonra bebek tarağıyla geriye doğru tarayın gerçeken çok iyi geliyor 2 defa yaptım hemen gitti en zeytinyağı falan sürdüm hiç fayda etmedi🥰🥰
Linasuannesiiii Zeytin yağı ile en az bir saat bekletin banyodan önce saçını hafif Konak tarakları var onlarla tarayın kabuklar gitmiş olacak 😁
BuseBlt dilekyldz benim bebeğiminde tekrarlıyordu mustela konak şampuanı kullanıyorum kullanmaya başladığımdan beri olanlar bitti daha da olmadı 🙏
esraanurrr dilekyldz bizde de yoğun Konak vardı hatta kafası sapsarıydı çocuğun mustela Konak şampuanı aldım kullandım her gün onunla yıkadım geçti banyo sonrası da ince tarakla geriye doğru taradım çok bastırmadan kendiliğinden dökülüyor zaten. He bir de kendim böyle kafasına yumuşak yumuşak bastırmadan masaj yaptım