Aysegulensar02 Anneler merhaba. Sezeryan olalı 11 gun oldu Sezeryan yerimde hafif acı var bugün farkettim elime gelen bi şişlik var boydan boya sanki bagirsagim a dokunuyorum gibi. Bi kaç kez ağır kaldırdım ondan mı acaba.
Ysgl26 Aysegulensar02 normal canım bir aya yakın oluyor o şişlik. Kaç kat kesiliyor çok normal.Çok dokunma. Ağır zaten kaldırma
Ysgl26 Aysegulensar02 ağrı olayı bünyeye göre değişir benim 1 hafta sonra bitmişti ağrılarım kiminde bir aydan fazla sürüyor