Kareniko Kızlar27 günlük bebem uyumaduğı için sallanan ana kucağı almaya karar verdim. Önerimiz var mı hangi marka alayım? Otomatik sallanan olacak bu arada
mimikkralicesi Kareniko ben prego’nun riva modelini aldım kullanıyorum hem pilli hemde şarjlı olarak kullanılabiliyor 5kademe hız ayarı var müziğide var çok memnunum öneririm
Ebrulihayat Kareniko joie serina 2 in 1 serisinş ben satmayı düşünüyorum kızım hiç kullanmadı kendi kendine sallanıyor titreşimli müzikli düşünürseniz bi araştırabilirsiniz
Denizanasi92 Kareniko ben bagi aldım ama sadece 1 kez uyudu onda. Oyalamak için kullandık sadece o da bir kaç ay şuan kendini aşağı atıyor ondan 6 aylık artık kullanmıyorum
Ebrulihayat Kareniko benim bebeğim çok rahat bir bebek olduğu için ona gerek olmadı pusette yatmayı tercih etti ben heveslikten aldım ama kızım hiç kullanmadı desem yeridir kolik bebekelr için daha uygun
mimikkralicesi Kareniko ilk 2ay uydu. Şimdi 3,bucuk aylık uyanık oldugu zamanlarda vakit gecirsin diye koyuyorum uyutmak icin koymuyorum ama uykuya yakın bir zamanda koysam uyur eminim