Kizlar izmir urlada yaşiyoruz iki yil öbce tasindik bebegim bir bucuk yasinda öyle bi yer ki burqsi sokakta cıvıltısı olan bir çocuk bile yok olanlarda sanirim evlere kapaniyor parklar boş. Annemlerden yeni geldik orada o kadar mutluydu enerjisini atiyoduki buraya geldik yine durgunlaşti ona üzülüyorum. Oyun evi araştiriyorum burada oturan var mii???