BinnurunDEFNEsi Kizlar fikir verin bana geçen ay 20 sinde adet oldum 4 aylık bebeğim War ilk adetimdi bu ay oadim bugün 21 i test yaptım negatif çıktı sizce erken mi yaptım çok korkuyorum 😔 sizce doğru cikmismidir tam gününde test yapan warmi
Aysubtin01 BinnurunDEFNEsi her bebekte değişir 1 yıl düzensiz olmanız çok normal gününüzü bekleyin bence bir ay olursunuz 2 ay olmazsınız böyle olan çok var
BinnurunDEFNEsi Birfincankahvee hiç bu kadar erken yapmamıştım ama direk tek çizgi çıktı olmadan içim rahat etmicek
BinnurunDEFNEsi Beren2323 genelde pozitif olunca belirgin cikiyo en azından benim hep öle çıktı gününden 4 gün sonra yaptıklarım planlı değilse insan kötü oluyo
Beren2323 BinnurunDEFNEsi benim gecikmemein 11. Günü ilk defa böyle çıktı ama beklediği için bilmiyorum
BinnurunDEFNEsi Beren2323 oo baya geçmiş daha belirgin 2 çizgi cokdan çıkardı bilemedim şuan tekrar denedim daha sonra ne desem yalan olur
Beren2323 BinnurunDEFNEsi benim ilk hamileliğim 14. Güne kadar hep negatifti bu da mı öyle bilemedim☺️
BinnurunDEFNEsi Beren2323 ins değildir beklemedeyim şuan jala tık yok ins gece olurum batar ortalık 🙃
BinnurunDEFNEsi Birfincankahvee hala olmadim ya sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum bn böle bekleyemem çok sikici bı durum kanda erken cikiyo diye biliyorum