Mert252541 14 gündür artarak devam eden huysuzluğumuz var artık uykuya geçerken saatlerce ağlıyor bir yandan dişleri zorluyor elleri ağzında herşeyi ağzına sokuyor. Ne gecemiz ne gündüzümüz kaldı. Kendimi geçtim bebeğime de üzülüyorum sürekli hiç susmadan ağlıyor çünkü. Ne olur geçecek diyin yoksa kafayı yememe ramak kaldı. 😔😔
Kuzeymomss Mert252541 3 ay 23 günlüğüz. Dün öyle bir ağladı ki sebepsiz yere, oturuyorum kalkıyorum yatıyorum emziriyorum asla durmuyor. Sanırım 4. Ay atağına giriş yapıyoruz 🤦🏼♀️
Mert252541 Ay atağını da ağır geçirmiştik. Ama bir haftada bitmişti. 14 gün oldu ve uygulama daha 21 gün var diyor insan nasıl dayanır buna. Biraz önce artık dayanamadım onunla birlikte ben de ağladım. Çünkü ne yaparsam yapayım susmuyor.
Mer-seL 4 ay 6 günlük aynı öyleyiz. Doğum tarihi 15 nisana göre bakınca 9 gün kalmış. Tahmini doğum tarihi 5 mayısa göre bakınca 29🤣 İnşallah 9 gün kalmıştır yoksa çıldırmaya az kaldı
Mert252541 Mer-seL aynı 😔 tahmini doğum tarihine göre bakınca 21 gün diyor 12 nisana göre bakınca 7 gün diyor inşallah öyledir 🙈 gerçekten 2 haftada bebeğim farklı bir bebek gibi oldu. Rahat rahat oymayıp emzirip uyuttuğum bebeğim gitti yerine başka bir bebek geldi sanki. Ev düzenimiz, eşimle muhabbetimiz temizlik yemek kişisel bakım herşeyi herşeyi etliyor bu durum.
Mert252541 Kuzeymomss inşallah değildir. Allah düşmanımın başına vermesin 😅 ağlanacak Halime gülüyorum. Ama şöyle birşey okudum. Atak döneminde çocuk ufacık bir uyku emaresi bile gösterse hemen uyutmak gerekiyormuş. Birazcık gecikince saatlerce susmuyor ve gerçekten canı yanıyormuş gibi ağlıyor insan ne yapacağını şaşırıyor.