Ozgemre canım inanki bende ek gıdaya başladığımızda senin gibi napcam diyodum bunalıma girmiştim hatta geçmiş postlardan görebilirsin ama inan bana zamanla düzeliyor he ara ara yine oluyor ama geçiyor bir anda biz hemen yemelerini bekliyoruz ama öyle olmuyo sanırım onlarında alışma süreci var biz şuan 10.5 aylık olduk ve öncekine göre çok çok iyi ❤️
Sadece çok zorlama bende başlarda yapıyodum he ağzına inatla sokmuyodum ama kaşığı uzatıyodum devamlı inat edyorlar resmen sonra sevdiği şeyler oldukça yavaş yavaş yemeye başlıyorlar🥰