Mavisali Merhabalar 9 ay 23 günlük bebeğim var. Dış çıkarıyor çok iştahsız ne mama nede ek gıda yedirebilirim sadece emiyor sürekli ne yapmam lazım tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz.
MevaninMelegi Mavisali yapabilcek çok fazla bişey yok aslında özellikle diş dönemleri böyle geçiyo ama sonunda geçiyo sık sık teklif edin ama zorlamayın sevdiği şeyleri yapmaya çalışın normalde yediğinin yarısını bile yese yeter ona merak etmeyin
MevaninMelegi Mavisali tabiki olmazmı bizde 9 aylıktı covid olduğumuzda 1 aydan fazla sürdü normale dönmesi emmeyi bırakmıştı birde çok zorlanmıştım ama inan yediği kadarı yeter çok zorlayıp yemekten soğutma derim geçmiş olsun tekrardan
Mavisali MevaninMelegi anladım teşekkür ederim. Sen yazdıktan sonra zorlamadim halende istemiyorsa zorlamiyorum. Doktora aynısını dedi zaten. Sizede geçmiş olsun.