5 aylık olduk 2 aylık iken kalça çıkıklığı için ultrason çektirdik hiçbirşey olmadığını söylemişti farklı bir doktora gittik bu ay bir eşitsizlik olduğunu ortapediye gitmemizi söyledi gittik ortapedi doktoru da kendi çocuk doktorumuz da sonuçların normal olduğunu söyledi araştırdığım da çizgiler ki sayı farkı da neden olabileceği yazıyor çok korkuyorum var mı böyle birşey yaşayan ?