Her 2-3 saatte bir mama vermek durumundayım bu yüzden kolaylık olsun diye önceden hazırlayarak 24 saate kadar dolaptan ihtiyacım olan kadaeı alıp benmari olarak ısıtıyorum. Siz nasıl yapıyoesunuz?
Dışarı cıkarken mesela uzun süre kalacaksanız napıyorsunuz?