ejcee Bende başlamak istiyorum çevremde kullanan kimse yok o yüzden size sormak istedim işe yarıyo mu ve yarıyosa hangisi?
uglygirl ejcee Ben de daha önce hiç kullanmamıştım 4 ay önce başladım ilk .Kuzenim dermatologa gidiyo ona peptage kullan demiş ben de ondan aldım ikimiz de çok memnunuz
Gin ejcee Ben kullanmaya başladım ama kendim bir farkını göremiyorum 😅 Eklem ağrıları için olanını aileme almıştım, onlar işe yaradığını söylüyor, ağrıları azalmış.
ejcee uglygirl Çizgiler belirmeye başladı bi de balık derisi gibi pul pul oldu kuruluktan bunlara iyi gelir mi?
ejcee Gin Ne kadardır kullanıyosunuz? annemde dizleri için kullanıuyo ona da iyi geldi ama ben cillt için istiyorum🥰
Gly_87 benim 2 ablam kullaniyor cok memnunlar,tablet seklinde olandan kullaniyorlardi,simdi icmek icin olandan aldilar,hatta buyuk ablam yurt disina goturdu bunu
uglygirl ejcee Tabiki i zaten oldukça nemli tutuyo cildi nemlenince ve kolajenle birlikte kırışıklığı da zamanla azaltıuo haliyle
Gin ejcee Olur mutlaka bir şeyler 😄 eczanedeki kadın yaşını hiç göstermiyordu ona etki ettiğinin yarısı kadar etse yeter😹
ejcee uglygirl Hiç denemdiğim pek bilgim yoktu teşekkür ederim:) bu kapsül olanlardan mı yoksa suya karıştırılan tozlardan mı? İnternette bakarken tozların tadının kötü olduğunu söylemiş herkes bunda da öyle mi? İçimi zor mu