AngelMotherr yazın çok sıcaktı, Akdeniz’de yaşıyoruz, bezi çekip çıkarıyordu, takarken ağlardı. sonra çıkardım, anlattım bak artık sıcak değil, ama çiş kaçırmak yok diye. bebekler çişi geldiğinde sinyal verir titreme silkilenme gibi herkeste farklı ve metabolizma 1.5-2 saat olarak ilerliyor. yemek yedikten sonra yada sıvı içtikten sonra 1.5 saat sonra çişe tutun yapar. yapmazsa 20 dk sonra tekrar deneyin. o da ona alışıyor. tabi ilk bir kaç gün kaçırma olayı oldu. yaklaşık 2-3 ay geceleri bezledim. sonra geceleri de taktırmaz oldu, gece çişi geldiğinde uyanıyor ve hemen götürüyordum. bu kadar. son kutu bez açılmadı bile. 1 yaş doğum gününde akrabalar geldiğinde çok şaşırmıştı bezsiz gezdiğini görünce. şimdi 2 yaşında gelip anni diyor, demek çişi var.