nazural ben 3 ve 5. Aylarda yaptırdım rota virüs aşısını herhangi bir sıkıntı, yan etki yaşamadık çok şükür. Sadece 1-2 gün kakası bir değişik koktu hafif mukusluydu o kadar 2.gün sonunda o da geçti hiç sıkıntı çekmedik 🥰 doktorumuz özel aşıların hepsini önerdi bize rota,menenjit hepsini olduk biz