Kızlar bana geçen ay 500 tl gıda yardım parası yatırmışlar ama ben başvuru yapmadan Türkiye aile destek paketine başvurmuştum bu gıda yardımı parası her ay mı yatıyor yoksa tek seferlik mi alanlar beni bilgilendirebilir mi eşim işsiz kaldı şuan çok ihtiyacımız var