Merhaba herkese 3 ay 5 günlük bebeğim var. Kolik bir bebek. Son haftalarda kolik sancısı azaldı. Ancak inanılmaz huysuz. Sürekli ağlar. Dışarı bile çıkaöazyız bebek arabasında durmaz çünkü. Yemek yapamam tuvalete bile gidemem. Gece uykusuna yatırmaksa bir ölüm. Pisikoloji filan kalmadı bende. Hayatımız alt üst oldu. Allah aşkına ne zaman düzelecek nasıl düzelecek insan böyle tükeniyor..