Lena77 yani biz de doğum günü kutladığımız zaman hiç eksiği yoktu, tabi herkes ne alsak falan derdi veya şunu alalım bunu alalım bende hep gerek yok o var zaten falan diyordum 😂 takı töreni gibi bir şey oldu kaynanam altın taktı diğer misafirler bütçeye göre para bıraktı, o da kızımın kumbarasına gitti zaten illaki lazım olur.