selinunai öncelikle ağlama rahat ol. Başta bebeğin besleniyor olması hele de saginla bile olsa anne sütü alıyor olması çok çok önemli.
Ben ilk 1 ay hatta 40 gün sagarak verdim.
2 saatte bir sagiyordum. Zaten bebeği de 2 saatte bir beslemem gerektiğinden uyanık oluyordum. Gece gündüz en geç 3. Saatte sağım yapmalısın.
Sonra bebek neden memeden değil de biberondan alıyor sütü? Benimki prematureydi çok küçüktü, gucsuzdu uyandiramiyordum bile. Şırınga kaşık maması da stresliydi besleme açısından risklerini bilerek biberon tercih ettim. Sonra doktorum saolsun doğru yönlendirdi. Artık gücü yerinde biberonu bir anda tamamen bırak dedi. Bıraktık. İlk iki gün zor oldu. Ayakta pışpışlayarak emzirdim. Ve gezerek 2 gün sonunda alıştı.