Misraninannesi1 Kızlar sezaryen doğum yaptım bebeğin eşi rahme yapışmış rahmi kazımak zorunda kaldılar bu seferde kanama durmadı ve balon takıldı doktor iyileşme sürecimin daha uzun olacağını söyledi yaşayan var mı kaç günde iyileştiniz ?