Cigdemkuzeyatasoy gece sütü en faydalı olandır. Gece beslenmesini kesmek, emzirmeyi kesmektir. Gündüz hakkı olan süt, gece bebekten esirgenmez. Benim oğlum da 10 ay 10 günlük. Bu hafta geceleri 9-10 defa uyandı. Dün gece sağ olsun “anne sen biraz dinlen yarın devam ederiz” dedi sanırım; 2 kez kalktı sadece 😅 bir dertleri var belliki, bize ihtiyaçları var bebeklerimizin. Belki diş, belki büyüme atağı... geceleri güvende hissetmek istiyorlar. Ne kadar sürebilirki böyle düşünün. 2 yıl bilemedin 3 yıl. Elbet geçecek. Biraz sabır güzel anne biraz sabır 🌸