Arkadaşlar tuvalet eğitimine başladık 4 gün oldu ilk 2 gün güzeldi tuvaleti gelince banyoya yapmayı tercih edip güzelce yapıyordu ama su 2 gündür hiç bir sekilde tuvalete banyoya yada lazımlığa yapmıyor kaçıyor girmek istemiyor başka odaya gidip orda salıveriyor uykusunda kuru kalkıyor tutuyor ama gün içerisinde direniyor oyunlar yapıyorum ne yaparsam yapayım olmuyor sinirleniyor bir önerisi olan varmı ne yapabilirim nasıl üstesinden geliriz 2 yaşında bezi kendisi çıkarmak istedi bundan cesaret alarak başladım ama şu an cok zorlanıyoruz bide hamileyim beni cok zorluyor lütfen tecrübeli olanlar paylaşabilirmi nasıl bir yol izlemeliyiz??