Payasadeka Merhaba annelerim doğum sonrası alt göbeğimde çatlak oluştu. Gebeyken yoktu doğumdan sonra fark ettim. Geçmesi için ne yapmak lazım. Acıyor da. Siz neler yaptıniz?