Kızlar bebeğim 2 aylık dün toplasam bir saat anca uyumuştur akşama kadar uyumaya çalıştı ama uyumadı normalde dört beş saat uyanmadan uyur. O kadar huysuzdu ki hep ağladı o ağladı ben ağladım benim negatifliğimde bebeğe geçmiş olabilir mi o yüzden mi bu kadar çok ağladı uyumadı.. en son ışıkları kapattım süpürge sesi açtım ve sustu uyudu. hiçbir şeyi yoktu bi sancısı falan.