İyi günler.benim bebeğim 4 aylık.doğduğundan beri minoris şampuan kullanıyoruz.dün bitmişti evde mustela vardı.onu kullandık.3-4 saat sonra yüzünde kırmızı leke farkettik.bişey ısırdı zannettik.daha sonra alnında, bacağında vardı.sizce bunlar alerji mi doktora
gerek var mı?