Benim bebeğim tam 3 aylık her öğün mama veriyorum çünkü sütümle asla doymuyor. Mamadan sonra mutlaka emziriyorum. 150 cc mama içiyor ve beni emiyor. Süt arttırıcı herşeyi denedim ama olmayınca olmuyor prematüre doğdu ve 1 ay ayrı kaldık sütüm azaldı stresten. Mama veya anne sütü fark etmez yeter ki bebeğimiz doysun sağlıklı olsun