Mereba hanimlar. 1 ay 20 gunluk bebisim var. Tum tahliller organlarinin ultrasonu falan guzel. gobegi dustuginde ic kisminda hafif siyah renk vardi bende kir falan sanmistim gider diye. Ama bugun farkettim o kararma buyumus ve gobek deliginin yarisi kararmis. Cok endiselendim. Neyden olabilir acaba? Bilgisi olan varsa yardimci olabilirmi