EgeMom Anneler 6. Ay güzel geçti yoğurt sebze ve meyvelerin hemen hemen hepsini verdim severek yedi bazen tek öğün bazen 2 öğün veriyordum. Şimdi 7. Aydayız sabah kahvaltı veriyorum gün içinde meyve ve sebze püresi veriyorum onun dışında süreklı emiyor zaten. Şimdi sorum şu 3 öğün fazla mi gelir sizler kaç ögün neler veriyorsunuz
Smyyecnar EgeMom ben 3 öğün veriyorum balım sabah yumurta peynir biraz pekmez öğle kendi yaptığım bebe pisküvisini eziyorum meyve suyu yapıp mesela erik suyu ile yapıyorum genelde akşam da kemik çorbası patates sebze çorbası akşam saat 8 9 gibi yediriyorum
Tuba EgeMom suan 6 ay 26 günlügüz (5 aylikken tadimliklara basladik) ve öglen sebze püresi, ögleden sonra meyve püresi, aksamda yatirmadan 2 saat önce kasik mamasi veriyorum. Kahvaltiya gecmedik henüz. Kahvaltiya neler veriyorsun acaba?
EgeMom Tuba yumurta sarısı az bişey, lor peyniri pekmez muz bebek biskuvisi bunları çatalla eziyorum püre şeklinde veriyorum yumuşatmak için biraz anne sütü veya sıcak su koyuyorum