MirayHANGUL Kızlar bebeğimde gaz yok çok şükür fakat sürekli ıkınıyor herşeyi normal kabızlığı da yok ne yapacağımı şaşırdım ikinmaktan derin uykuya gecemiyor
Simayelisa MirayHANGUL bizimde böyle oluyor ama her zaman değil mesela bugün öyleyse yarın öyle olmuyor bende bilemedim neden doktora soracağım yarın kontrolümüz var
oykumoms MirayHANGUL gazını çıkarsa bile bu gazı olmayacağı anlamına gelmiyor diyor doktorlar gazdan yapıyor olabilir
Buse18062 Bir doktora götürün , benim oğlum 4 aylık oldu , oda aynıydı sürekli bacaklarını çekiyor ıkıniyordu , meğer karnı gaz doluymuş, şu an damla kullanıyoruz şükür hafifledi
MirayHANGUL Buse18062 Buse18062 canım doktora gittik dün cocukda gaz yok gayet güzel de çıkarıyor fakat ikinmayi hiç bırakmıyor. Doktora gittiğim için rahatlıkla gazı yok diyebiliyorum.ikinmak dışında ağlaması falan da yok
Ysgl26 2 aylığız bizde de var aynı problem. Ikınmaktan göbeği fıtık oldu hatta. Hiç bi gaz damlası işe yaramıyo kendime bi damla aldım onu kullanıcam bakalım inşallah işe yarar
Ysgl26 MirayHANGUL geçer dedi 4-5 aylık olup bebek iyice hareketlenince gaz problemi azalacak bu da geçecek diyor. Bakalım yaşayıp görücrz
MirayHANGUL Simayelisa bizim doğduğumuz günden bu yana böyle canım açlığını öğrenmeden ikinmayi öğrendi 🤦
Yasmnnnn MirayHANGUL canım gazdan ıkınıyor benim kızmda aynı 1 aylığız artık ıkınma sesleri beynime işledi stresten mideme kramplar giriyor damlalara rağmen ıkınıyor kızarıyor bağırıyor. Doktor normal diyor geçeceği günü iple çekiyorum umarım en kısa sürede geçer