Oznurkk Buse_efe senin saçını sombre yapacam diye yakmış.lanet olsun işi bilmeden dükkan açan tüm kuaförlere 🤦🏼♀️
Segeson Buse_efe doğrudur. Ben tayin sebebiyle 3 farklı kuaförde yaptırdım 2 sinde hiç bir sorun yokkken sonuncusu berbatttı 1 sene saçlarımı tarayamadım.
Kraliceanne Yanmış bende o dertle uğraşıyorum siyahtan döndüm popomdan aşağıda olan saçlarım omzumda şuan gene aynı yanik