Dolores Yıllardır erteliyorum. 29 yaşındayım. İlerde yaptırmadığım için pişman olmaktan korkuyorum. Sizce 30 yaş geç kalınmış bir yaş mı? Hem göğüslerimi hem de burnumu yaptırmak istiyorum. Bu yaşlarda yaptıran var mı? Yardımcı olursanız sevinirim kızlar.
ZhraCelik Dolores tam zamanı bence erken yaşlarda yapılmasından yana değilim bende 25 yaşımdayım kasım da yapıracagım
Gocicim O zaman yaslilar hic gerdirmesinler oralarini buralarini yaptirmasinlar 😹 yap neden gec olsun ki
Melis84 Ben 32 yaşımda oldum sonra hafif bir yamukluk kaldı revizyon ameliyatını da 33 de oldum bir sorun yaşamadım
Anestezistanne Dolores görümcem 34 yasinda yapti bence gec kalmadiniz ♥️🫣ama sanildigi gibi kolay degil sonrasi cok zor gecti onun icin hatta ilk gun pisman oldugunu bile söylemişti
LadyGugu Dolores 45’inde yaptıran influencer var 30 neden geç olsun? Ben de oğlum biraz dengeli hareket etmeyr ve söz dinlemeye başlayınca yaptıracağım muhtemelen 36-37 yaşlarında olacağım 😁
Nimetdogann Dolores 30 yaş ne ki arkadaşım tabi ki geç değil illa ki yaptırıcaö yaptırmam lazım diyorsan tabi ki yaptır :)