Hanımlar imdat
Kasığımda tam bacağın birleşim noktasında nohut büyüklüğünde bir apse var. Yürüyemez oldum acısından yeni sünnet olmuş çocuk gibi çamaşırımı tutup yürüyorum :( arada hafif kanıyor çamaşır dedikçe ama sıkmam mümkün değil dokununca bile canımı alıyorlar gibi. Kıl dönmesi de olabilir bilemiyorum. Fucidin krem denedim ama çok işe yaramadı gibi. Bir de kanadığı için sürmek de istemiyorum açık yaraya. Çözüm bulamıyorum ne yapabilirim? Bir de yatılı misafirim gelecek napıcam bennn :(