Buse18062 Merhabalar 4 aylık bir bebeğim var. Ben ve eşim dışında birini görünce ağlıyor susturamiyoruz. Böyle bir durum yaşayan önerisi olan varmı ?
Meovvmeovv Buse18062 maalesef benim bebeğimde öyle annem eşim ve ben başkasını görünce çığlık atıyo resmen napacağımı bilemiyorum
ipekkizimmm Buse18062 bizde de ayni durum oldu. once hep agliyo hem de oyle agliyo ki icim parcalaniyo 😔 sonra da alisiyo hicbir sey olmamis gibi kikirdiyo 😂😂 benim de kuzenimin kinasi dugunu olacak orda napcaz cok korkuyorum insallah cok aglamaz 🥺
Meovvmeovv Buse18062 bende en başta eve hapistim sonra bu böyle olmaz diyip çıkmaya başladım oda alıştı artık bi müddet sonra… bide gazlı bebekler kalabalık istiyor bence ya kucaktan kucağa gidip sıvazlanıp bi gazlarını atmaları lazım 😂
Buse18062 Betul-08 Evet sorun yoktu ama yavaş yavaş yabancılardan korkmaya başladı , şimdi eve kimse gelemiyor biz gidemiyoruz görür görmez ağlamaya başlıyor
Buse18062 ipekkizimmm Keşke benim oğlumda alışsa , bir saat dursak bir saat boyunca ağlıyor . Eve biri gelse kıyameti koparıyor. Arabaya bile aşıya gitmek dışında binemiyoruz😔