Merhabalar ben 6 gün önce sezeryan oldum sütüm var fakat göğüs ucum küçük olduğu için bebeğim tutup ememiyor. Hastanedeyken tutamadığı için mama verdiler suan Makine ile sagıp veriyorum yetmedigi yerde mama takviyesi yapiyorum göğüs ucunu çıkartmak için bir öneriniz varmı?